Friday 9 May 2014

TESTIMONI DAN PENCAPAIAN MAYAHS COLLECTION


assalammu'alaikum..alhamdullilah syukur kehadirat ilahi.

ok entry kali ni bukan nak menunjuk atau belagak atau perasan hebat ye.
saya tau ada orang lain lagi hebat dari saya, saya hanya peniaga online kecil-kecilan 
hanya ingin berkongsi kegembiraan saya pada anda semua.

ini hasil usaha saya pada bulan april. banyak lagi gambar sebenarnya tapi cukup ni aje dulu saya tunjuk.






 ini pula resit-resit






 dan ini testimoni yang sudi mengirimkan gambar mereka, yang lain banyak malu-malu.
 tapi tak apa, nantikan di entry yang lain.






 ini pula pesanan staff-staff habib jewel dari plaza angsana johor bahru





yang paling seronok, saya dapat pelanggan pertama dari mudah.my bulan ni, hasil dari belajar di kelas asas blog, fanpage & iklan mudah.my, walau pun cuma 1 pelanggan tapi saya rasa ianya sudah berhasil, tidak lah sia-sia saya pergi belajar. mungkin nanti allah akan beri lagi rezeki di mudah.my




alhamdullilah syukur pada allah yang memberi rezeki, pada anda yang baru menceburi bidang perniagaan

hati harus cekal, 

jangan mudah patah semangat. 

nampak mudah tetapi bukan senang nak menjalaninya,

harus tahu cara memasarkan produk anda. 

harus ramah, mesra pelanggan,

senantiasa berusaha, 

jangan sesekali menipu, 

jangan malu untuk belajar dan bertanya pada mereka yang berpengalaman,

selalu baca ayat seribu dinar,

solat itu penting.


sampai disini sahaja dahulu cerita tentang hasil perniagaan dan usaha saya. diharapkan segala cerita-cerita tentang perniagaan di mayahs collection dapat menjadi pembakar semangat kepada peniaga-peniaga kecil seperti saya yang daif ini. wassalam


Bagi yang berminat untuk belajar asas perniagaan online boleh daftar melalui saya (yuran RM250)
Untuk kelas asas blog,Fanpage & iklan mudah.my
Terdapat pelbagai pakej-pakej lain.
Untuk pertanyaan sila whatapp di 018-224 7884 ( Pn.maya )
Pm saya di https://www.facebook.com/profile.php?id=100000819069491
Atau email di mayahscollection@gmail.com














No comments:

Post a Comment