Monday 12 May 2014

DARI KEMAPAN KE SUNGAI KINCIN

As salam..
Hari ni saja nak tunjuk Encik suami dan team tracking masuk hutan sambil memancing Pada 1 hingga 4 may kemaren. Seramai 14 orang telah menyertai team ini. Kalau dah nama tracking tu tentu banyak yang di bawakan? Bagi saya agak mencabar dan seronok,Pengalaman yang advanture,Menikmati keindahan hijaunya hutan,Bertemu dengan pelbagai haiwan liar..



Ini dia semua wajah-wajah yang menyertai team tracking sambil memancing.

Hari pertama katanya berjalan hampir 8jam,Hari yang amat memenatkan so ini saja gambar yang dapat

Mereka tidak bertapak di satu lokasi sahaja, berpindah randah sehingga tiga lokasi tapak kemah.



Inilah hasil tangkapan disana, Suami cerita yang masak memang hebat, Walau bahan untuk dimasak terbatas,Dia mampu memasak dengan rasa yang lazat.
TERRBAEEKK.

Masan untuk pulang.



Kredit buat empunya gambar.

Itulah dia pengalaman kali pertama encik suami masuk hutan,Yang sedih, Balik-balik buka baju tengok badan aduhh..,Penuh dengan gigitan pacat,Encik suami juga beberapa mengalami kejang kaki semasa berada di hutan almaklum pertama kali katakan. PERINGATAN ya kawan-kawan, sebelum melakukan aktiviti luaran seperti ini,
Pastikan kesemua ubat-ubatan dibawa,Pergi saja ke farmasi berdekatan tanya sahaja apa ubat yang perlu di bawa jika masuk hutan selama sekian dan sekian. kakitangan farmasi tau nak bagi ubat apa.
wassalam.


jom jalan-jalan ke fanpage kami 
cuci mata dengan pelbagai headbuff



1 comment:

  1. https://www.facebook.com/awang.akhwan jom share experience ke kincin

    ReplyDelete